Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

3 Temmuz 2012 Salı

Hadi gidelim

Ben biraz şurada turlayıp geleyim...Geçen yıl, balkondan inşaatını izledim. Teyzem durmadan - Lale , bak yine ne yapıyorlar diye çağırdı beni içerilerden:) tam yola çıktığım gün açılışı oldu. Herkesin evinin yanında , karşısında otobüs durağı olur bizimki Teleferik:)) Madem öyle ben de sabah çayımı kahvemi Boztepe'de içerim.




Ellerin kiraz, dut, karpuz festivali olur bizim Woswos:)) madem öyle biz de yaylalarda, sahillerde Türkiyenin dört bir yanından gelen bu tosbağaların konvoylar halinde geçişlerini izleriz.






Bizi daha yakından tanımak isterseniz Tuna Kiremitçi'nin ''Aman Ordu'ya Gitmeyin '' başlıklı yazısını okuyun derim...


Sanırım gitmeden önceki son yazım olacaktır bu...
Yarın akşam Ordu yoluna düşüyorum kısmetse...Şimdilik Eyvallah, kendinize canınızın istediği gibi bakın...Keyifli bir yaz diliyorum herkese...

20 yorum:

  1. Lalem iyi yolculuklar. Seni kıskandım ben de Perşembe sabahı erkenden yola çıkıyorum. Önce 1 gece Marmaris, sonra Datça'ya geçeceğiz, Zero bizi bekliyor. Pazar günü de Didim/Akbük'e arkadaşların yazlığa geçeceğiz. Cümleten iyi tatilller olsun, yiğene mutluluklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. iyi yolculuklar bendende.
    "gezmiyorsan, okumuyorsan yaşıyorum deme"
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. iyi yolculuklar. En güzel bölgeye gidiyorsunuz bence mevsim itibariyle.

    YanıtlaSil
  4. Ordu yazılarını bekliyorum..İyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
  5. iyi yolculuklar ve iyi tatiller dilerim.Ben de eşime ısrar ediyorum bu yaz Ordu^ya gitmek konusunda bakalım :)

    YanıtlaSil
  6. İyi yolculuklar Lale abla... Gönlünce gezip tozasın insallah: )

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel geçsin yolculuğunuz.. Gönlünüzce gezin, tozun, hasret giderin, anılar biriktirin.. sonra sağlıkla dönün ve bize anlatın :) öpüyorum çok sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. İyi yolculuklar Lale Hnm.
    Güle güle gidip,güle güle dönün inşallah...

    YanıtlaSil
  9. İyi yolculuklar Lale abla doya doya gez eğlen.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. İyi yolculuklar ve iyi tatiller Lale'ciğim.Ordu'ya benden selam söyle;doğu Karadenizde en sevdiğim şehirdir.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. İyi yolculuklar. Ordu'dan bişeyler yaz arasıra...

    YanıtlaSil
  12. İyi yolculuklar, tadı ve keyfi damağında kalsın. :)

    YanıtlaSil
  13. Madem öyle, gidiyorsun sizin oralara, biz de sana iyi yolculuklar dileriz o zaman:)
    Keyifli tatiller diliyorum Lale' cim...

    YanıtlaSil
  14. Yolunuz açık olsun, güzel bir Yaz olsun...
    Ordu'dan canlı yayın isteriz;)

    YanıtlaSil
  15. hahha leylak dalının yazısını şimdi gördüm kendi kendime bahse girmiştim kazanmışım:))

    YanıtlaSil
  16. Hep karadeniz kıyılarını merak etmişimdir. Bir de karadeniz kadınlarının nasıl bu kadar zeki olduklarını. Tevekkeli değil sizi sevmem ondanmış. İyi tatiller.

    YanıtlaSil
  17. Sizede keyifli tatiller Lale Abla, özletmeyin kendinizi bize. :)))
    İyi yolculuklar

    YanıtlaSil
  18. kankim orduya selam söle benden
    öpüyorum seni iyi tatiller

    YanıtlaSil
  19. iyi tatiller iyi yolculuklar bende hep orduyu görmek gezmek istemişimdir

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))