Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

16 Ocak 2012 Pazartesi

geceden notlar


Akşama doğruydu kar yağmaya başladı , birden pazardaki her şey bembeyaz oldu...Ben her kar yağdığında ki ritüelimi tekrarladım. perdeleri açtım ve Elhan-ı Şita okudum...Elhan-ı Şita ...Cenap Şahabettin'in doyamadığım kış musikisi...Geçen seneki yazı da burada

Pazarcılar nasıl toplanacaklarını şaşırdılar. On dakika içinde her yer bembeyaz oldu. Ve anında Gamse'nin notu düştü facebook'a yolda kaldık diye... teknoloji seviyorum seni, Gamse iletişimde kal dedim. Sonra karı koca gidip aldık O'nu. Bana da gün doğdu, dışarı çıkmak için fırsat kolluyordum. O yüzden akşam yemeği masasını erkenden hazırlamıştım.Caddeye bir çıktık ki, kayan arabalar , gıdım gıdı ilerleyenler, kaldırımlardaki yaya trafiği, araç trafiğinden de kötüydü.Bağlarbaşına kadar yürüdük ancak servise rastladık. Gamsegamse'yi servisten aldık. Kar topu oynaya oynaya eve geldik.

Sözünü edeceğim kitaplar var, Nazlı Eray ve Ayla Kutlu'nun birlikte yaptıkları Bir Masaldı Yaşamak adlı program var. Unutmayayım diye notlar aldım.Araya bir sürü şey girdi yazamadım.Dekoru dışında çok sevdim. Sanki evlerini oturma odasındaymışcasına çok samimi bir sohbet yaptılar. Ama dekor çok beyazdı ve Nazlı Eray ve Ayla Kutlu sanki kopyala yapıştır gibi duruyorlardı:))

Bu hafta bir sürü planım var. Geceli gündüzlü umarım hava şartları bana bize engel olmaz.

Geceden notlar bu kadar.

deeep not.Blog yıldönüm yazıma yaptığınız yorumlara çok teşekkür ederim.Sağ olun var olun...

4 yorum:

  1. Iyi geceler Laleee,bizde henuz kar yok ama yagabilir belki bir iki güne..eski yazini okudumda gecen yil bu zamanlar yine kar yagmis..siiri tekrar okudum,ne kadar güclü bir hafizan var ah ben cok unutkanim ne yazikki :( cook öpüyorumm.
    Asis

    YanıtlaSil
  2. Nazlı Eray'ın programının dekoru konusunda seninle aynı fikirdeyim. Bence ev sıcaklığını yakalayamamanın yanında, bir de gözü yoran bir beyazlık vardı. Bizizm burası hala karlı:)

    YanıtlaSil
  3. Lale Abla, Semih dedi ki; "anne bizim kartopumuz onların kartopunu döver de mi" : )))

    YanıtlaSil
  4. slm....
    beklenen kar ankaraya da yağdı çocuklrın neşesi görülmeye değer....
    başında çatısı olan herkese kar ne güzel....
    ya olmayanlara((((((

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))