Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

8 Ocak 2012 Pazar

ARAPSAÇI

Hafta sonumuzu çok keyifli bir gece ile noktaladık. Bu gecenin mimarı AJANDA dergisi... Tiyatro bileti hediye ediyoruz dediler. Ben de e bana çıksın o zaman yazmışım ve unutmuşum. Bir akşam eve geldiğimde bir mesaj aldım ve biletlerin bana çıktığını öğrendim...

Old City Comedy Club'de Yeni Tiyatro oyuncularının oynadığı,Mithat Subaşı'nın yazdığı ''Arapsaçı'' adlı çok keyifli bir oyun izledik. Burası Beyoğlu'nda -Galatasaray-Arkadaşlarınızla gidip hem içkilerinizi yudumlayacağınız bir taraftan da oyun izleyebileceğiniz bir clup.Oyunu çok beğendik.Oyuncular çok başarılıydı...Özellikle Ahmet rolünü oynayan oyuncu Serkan Atar süperdi...Zaten oyunu yazarı, özellikle O'nu ön plana çıkarmış...Oynarken kendileri de bizim kadar eğleniyorlardı zaten...Durup dururken bir kedi sahnenin yanından geçiverdi, hemen doğaçlama ile kediyi oyuna katıverdiler.Clup; Beyoğlu'nda benim bildiğim adıyla Tomtom sokakta...Hemen Yapı Kredi Sanat'ı geçince ilk sokaktan dönün, aşağı doğru yürüyüp sola kıvrılın hemen köşede...Zaten sokağın başından tabelayı görüyorsunuz. Her pazar akşamı 19.30 da sahne alıyorlar.

Şimdi Tiyatroya gidiş ve geliş karelerini göreceksiniz:)
Galata köprüsü üzerinde ...ışıl ışıl yeni cami...Anılarım arasında bir küçücük kız var, güvercinlere basmaya korka korka aralarında koşturup yem serpen...ama artık ne o kadar çok güvercin var ne de yem atmaya hevesli çocuklar.


Balık akını vardı galiba, kimsenin oltası boş çıkmıyordu ve ne kadar tutulmasın dense de tüm oltaların ucunda çinekoplar sallanıyordu...

Tiyatrodan çıkınca üşümüş olduğumuzu farkettik. Salon biraz serindi.Hemen Özsüt'de çay molası verdik. Ben zaten bu hafta ki sütlü tatlı hakkımı oraya saklamıştım... Bu tatlıyı yediğim için bu gün bir dilim ekmek, bir kase yoğurt ve bir meyva bu günün listesinden çıktı...Ama o kazandibine değerdi...Alttaki resme iyi bakın Taksim'i böyle her zaman boş görmek mümkün olmaz...

İstiklal Caddesi boyunca yürüdük. Amorti biletimizi değiştirdik. Tezgahtaki son iki bileti aldık. Bu kez ben biletleri değil , biletler beni seçti esprisi yaptım:)) Soğuktu, yağmur çiseliyordu, Beyoğlu ışıl ışıldı... Köşede bir müzisyen flütle Firuzeyi çalıyordu...Çok ama çok keyifli bir akşam oldu.

Yarın diyetisyen günü...Bakalım bakalım ne oldu...

10 yorum:

  1. Önünde kazandibi tabağının olduğu karedeki yüz ifaden, o mutlu tebessüm görülmeye değer. Zor kısmını atlattın. Artık istesen de bozamazsın. Şu hastalığımı atlatayım
    cidi ciddi başlıycam ben de.
    Sevgiler Lale' cim...

    YanıtlaSil
  2. Azimli kardeşim benim..Gözle görünür incelme var.Fotolardan anlaşılıyor bu.

    Çarşambayı unuttum sanma:)
    Ece

    YanıtlaSil
  3. Lale Ablacım ben de o mekanda 3 yıl önce Şebnem Bozoklu ve arkadaşlarının bir oyununu izlemiştim, çok keyifliydi, onlar da çok doğaçlama oynuyorlardı, zaten mekan da rahat bir mekan olduğundan insana o enerjiyi veriyor. Bu arada bugün çok iyi sonuçlar alacağına eminim, insanda irade olduktan sonra...:)

    YanıtlaSil
  4. O kazandibi porsiyonu biraz büyük gibi görünse de gözüme, olsun ödül vermiştir kendine dedim.
    Biliyor musun buraya neredeyse hiç tiyatro gelmiyor ;-(( Ben de evde kendim oynuyorum, kızlar gülüyor ;-)
    selamlar

    YanıtlaSil
  5. Kazandibi'ye ben de dayanamam, pek çok şey çıkarabilirim onun için diyet listemden Lale'cim :)))

    YanıtlaSil
  6. Oh afiyet olsun. Bu keyifli geceye yakışır kazandibi.

    YanıtlaSil
  7. Tiyatro duyunca gözlerim ışıldıyor:)
    güzel olmuştur sonuçlar:)
    Kutlarım şimiden.Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. vallahi süzüldün sen abla

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel tiyatro bileti kazanmanız, mekanı merak ettim.
    Diyetisyen randevunuzun iyi haberlerini aldık , tebrik ediyoruz.

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar güzel bir gece geçirmişsiniz, tiyatro oyununu beğenmenize de çok sevindim, her gününüz böyle keyifli geçsin, sevgiler...

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))