Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

20 Mayıs 2011 Cuma

seçim havasına girdim... oyunuzu bana verin:))
Fikri Mühim'in Glade'nizi siz tasarlayın etkinliği için ben de tasarım yaptım... Aha da tasarımım budur. Teması bahar olacaktı. Bahar da kuş, çiçek ve kelebek değilmidir...
İşte benim tasarımım burada... Hadi oylayın, ilk yüz tasarım arasına gireyim:))
blogcular, dışarıdan okuyanlar ...Tüh keşke bir seçim çalışması yapsaydım:))

http://www.gladekadini.com/sentasarla/index.php?id=7383#/galeri

12 yorum:

  1. oyladım bir de face de paylaştım Lale'cim:))

    YanıtlaSil
  2. oyum sizindir.. bu kadar sessizlikten sonra bunaymis kismet :) belki hatirlamazsiniz ama Sonia sayesinde tanimistim sizi ben..

    YanıtlaSil
  3. aaaa hatırlamazmıyım... Hatırladım tabi..

    YanıtlaSil
  4. Oyladim canim:)o ne civil civilliktir öyle:)cok hos!!

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir tasarım olmuş Lale Hanım.. Hemen oyladım.. ayrıca sayfamda da paylaştım.. Başarılar!!!

    YanıtlaSil
  6. Anadolu yakasında otobüs gezdirdim bugün senin için.Bu tarafların bütün oyları sana.Başka oylar çıkarsa,sandıkları ya denize atarım ya da toprağa gömerim.Tersim çok pistir:))

    YanıtlaSil
  7. Mühürü kıratın böğrüne bastım:)))

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))