Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

21 Nisan 2011 Perşembe

Bu gün sabah okuduğum bir haber beni benden etti. Tüm günümü etkiledi. Gazeteyi okurkenki yüz ifademi kocam bile farketmiş ki ne olduğunu sordu. Sabahtan beri kalbimde bir acı, omuzlarım titriyor. Elime ne alsam düşürdüm. Sanki ellerim tutmaz oldu. Ben buraya yazmasam unutsam, o işkenceye uğramış henüz üç yaşındaki beden bunu unutur mu...Keşke onu sarmalayabilsem, bir silici olsa beyninden , bedeninden silse yaşadıklarını...

5 yorum:

  1. bilmiyorum haberi ama tahmin edebiliyorum yüzlercesini duyduklarımızdan sadece birisi ve isyan etmek geliyor insanın içinden, ama yok saymakla yok olmuyor maalesef olmuyor

    YanıtlaSil
  2. Allah onları her iki cihandada kahreylesin.amin..Beddua etmeyi hiç sevmem hiçte etmem ama butür haberleri okumaya bile tahammül edemiyorum.Allahım bizleride evlatlarımızıda böyle pisliklerden ve her türlü musibetlerden korusun.amin.hayırlı geceler..

    YanıtlaSil
  3. sanssız doğan bebekler...cok yazık

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))