Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

16 Şubat 2011 Çarşamba

gün dökümü

Şablonum değiştiğinden beri, el gibi gidip geliyorum buraya. Hani El Kızı diye bir film vardı aynı onun gibi bu da elin bloğu gibi:))Ama artık dönüş yok , istemedim m?i sanıyosunuz ama uçup gitmiş. Yedeklemek o an içinmiş ya da Gamsegamse beni kekledi....

Dün Cancanla ikimiz yalnızken çok mutlu saatler yaşadık. Bir kaç gündür iştahsızmış, hatalığından dolayı ama cicianne çorba içelim dedi , bi güzel uyudu.Ben film izledim. Ama kızlar eve geldikten sonraki durum bir felaketti.Ne coştu ne coştu.
Dün o uyurken çoktandır izlemek istediğim Çogunluk filmini izledim. Binbir Gce'nin Gani'si bu filmle Altın Portakal almıştı. Sadece O' değil tüm oyuncular çok iyiydi. Ruhsuzluk bu kadar mı güzel yansıtılır.Sonunun biraz havada kaldığı söylendi ama bence hiç de öyle değil.Başka nasıl bitecekti. Oğlanla kız evlensin, anne yanağındaki yara yüzünden ölsün filan mı?. Öle işte...

Akşam Öyle Bir Geçer Zaman ki izledik aile boyu. Aslanım Mete yine gözlerimi yaşarttı, soğan çorbası sahnesinde....Mete büyüsün, örtmen büyümesin öylece kalsıni ilerde evlensinler mutlu mutlu yaşasınlar istiyom, nası ama.

Sonra Kocam Ergenekoncuları izledi ben kitabımı okudum. Bana da izlemem konusunda çok ısrar etti. Hatta nasıl izlemediğime şaştı. Kılıçdaroğlu örgüt nerede üye olacam diye tutturdu.Bi adam çıktı 250 bin kişi fişlenmi dedi. Ben sıkıldım artık. Keşke dağda yaşayan çoban ya da, ilkel Afrika kabilesine mensup birilerimi olsaydık.Ben doğum yaptığımda; itirazımı kabul etmeyip, oy kullanmadığım için bana ceza kesip, kocamın itirazının kabul edildiğini yaşadık biz. Başka bir adsl bağlantısı kullanırken, bir başka adsl bağlantısını kullanıyoruz diye,kullanmadığımız internet sağlayıcısı yüzünden borcumuz var diye icraya verildik. İki gündür de o kullanmadığımız internet bilmemnesi telefon açıp hızınızı yükseltelim mi diye soruyor.Hızlarını bir yükselteceğim görecekler. Kardeşim biz başka bir internet bağlantısı kullanıyoruzzzz, sizle bi işimz yok ki dediğimiz halde. Geçen gün ben evde yokken Gamse'ye sormuşlar- internet hızınızı yükseltelim mi diye. Gülermisin ağlarmısın. Şimdi bir örgüt var mı yok mu diye soruyorlar. Üle biz evimizdeki olmayan internet bağlantısı, neyse ya... Ben bu gün kalktım çayımım mayımı içtim, koca bir tencere pancar yani kara lahana çorbası pişirdim. Çok özel biriyle buluşmaya gidiyorum. Çoğunuzun tanıdığı Butterfly'la...Taaa Alpleri aştı geldi.. Güzel bir Kadıköy parogramı yaptık.Umarım hava çok soğuk olmaz hoş olsa da ne gam...

10 yorum:

  1. Ben yeni şablonunu çok beğendim Lale'cim, güzel günlerde kullan.
    Mete'yi ben de çok beğeniyorum.
    Öğretmen de çok hoşuma gidiyor.
    Bu arada kitaplarımı sormuşsun "Tanrı olmak isteyen otobüs şöförü ", " Aşk mutfağından yalnızlık tarifleri" ," Aziz Bey Hadisesi" ama aklım Murakami kitaplarında,Sahilde Kafka'ya bayıldım bayıldımnmm:))

    YanıtlayınSil
  2. Yeni şablon gerçekten çok sade ve güzel Sevgili Lale.
    Kitap ve film yorumlarına katılamıyorum ama bu küçük görünen ibretlik, çıldırtıcı, bizden kaynaklanmayan aksaklıklar insana yaşamı çekilmez kılıyor.

    YanıtlayınSil
  3. Lale Hanım'cım,
    Blog'un yeni şekli(şablon da denebiliyormuş adeta..!) çok hoş yav..
    Keşke ben de becerebilsem de bu tür işleri....
    Sevgilerimle.

    YanıtlayınSil
  4. Vayyyyyyyyyyy. Butterfly'a selam söyle çok çokkk...
    Benimle ne zaman buluşacaksınız acep :)Marmaris'e gelseniz nasıl olur??

    YanıtlayınSil
  5. Vayyyyyyyyyyy. Butterfly'a selam söyle çok çokkk...
    Benimle ne zaman buluşacaksınız acep :)Marmaris'e gelseniz nasıl olur??

    YanıtlayınSil
  6. öyle bir zevkle okuyorumki şablon mablon görmüyo gözüm abla:))

    YanıtlayınSil
  7. film listemde va henuz ızleyemedım... bu olaylar cok uzucu, ama dıyorum kı, anne-babalarımızın gordugu 70-80'lerde de hıc olmak ıstemezdım.

    YanıtlayınSil
  8. sablonun dediğin gibi değil be lale abla geniş geniş ferah ferah sevdim ben...bu ülkede neler olmuyor ki ahh birileri elini kolunu sallaya sallaya geizyorken dürüst namuslu insanlar haketmedikleri yerlerdeler! off of soylenecek ne cok sey var...

    YanıtlayınSil
  9. Selam!

    Ben eski şablonuna alışmıştım :) Olsun bu da güzel, alışırız yakında.

    Oldukça hararetli bir yazı olmuş, okurken başım döndü. Güldüm bol bol.

    Blogumda yeni yazı var, yorumlarınla destek ol, beni yalnız bırakma :)

    Sevgiler...

    YanıtlayınSil
  10. lale ablacımmm şablonuna ben de bayıldım:)) iyi günlerde kullan:) çoğunluk filmini ben de izlemiştim halamla.çok beğenmiştik:) butterfly arkadaşımız ile umarım çoook iyi vakit geçirmişsinizdir:) selamlar ve sevgiler.

    YanıtlayınSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))