Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

31 Aralık 2010 Cuma

yılın en son yazısı


leylak Dalı
Asiss-Butterfly,
Selma Er
Define Adası
lezzetli somunlar
Nazpek
Hepsüslü
Macera Kitabım
Sabunlarım
İlknurca
kelebekana
Hüznüntadı
Sanatnotları
Elifinelizi
Buğdaytanesi
Karakitap
NihanSarı
Zeynepözmen

Hepinize yeni yıl kartlarınız ve güzel dillekleriniz için teşekkür ederim...

10 yorum:

  1. sağol herşey için kankimmmmmm
    Sağol varol,
    iyiki varsın
    canım kartını o güzel kitabı çok sevdim
    benimki yolda
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  2. benim kartım ulaşmamış :( ama olsun yeni yılın ilk günleri olur inşallah elinde sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Lale abla;öncelikle evlilik yıl dönümünüzü kutluyorum daha uzun yıllarda eşinizle ,kızlarınızla tüm sevdiklerinizle birlikte olmanızı diliyorum.yeni yılınızı kutluyorum sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  4. Yeni senenin hayırlı huzurlu ve neşeli yine bol gezmeli, bol okumalı geçmesini diler, sıkıca kucaklar ve öperim.

    Ruhdagı ailesi olarak sevgilerimizle :)

    YanıtlaSil
  5. Bende saenin gönderdiğin o güzel kart için teşekkür ederim. Yeni yılda yemekleri çabucak halledip bol gezmeler ve dizinin hiç ağrımamasını dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Bir hafta içinde Göztepe'den Üsküdar'a bir zarf gelmedi ise PTT adına özür dilerim.
    Sadece seni geçmediğimi bilmeni istedim, zaten Sünter'cim de dertli Ptt'cilerden:))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Paketim için çok teşekkür ederim.
    az önce komşum eliyle aldım:))
    seçimin beni çok mutlu etti.
    çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Laleeee özledimmm yaaa :)tekrar iyi yıllar canım,çoook öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. Ben de göndermiştim size ka. Fotoğrafta görür gibi oldum. Ama ismimi yayınlamamışsınız.. sizin kartınız bana ulaştı. Çok Teşekkür ederim ...

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))