Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

13 Aralık 2010 Pazartesi

Neredeyse öğle olmuş... Ev; hafta sonundan kalma... ama sanki hala uykum var gibi...huzursuz bir gece geçirdim bölük pörçük... yattım kalktım... her seferinde Kocam nereye diye sordu, ayol nere gitcem acaba...midem ağrıdı... gaviscon içtim falan filan...okuyamadım , biraz tv izleyeyim uykum gelir belki dedim , izleyecek bir şey bulamadım....Kar yağıyor mu? diye baktım, yağmur yağıyor mu? diye baktım.Sabah oldu kalktım o kadar.

en iyisi kafam yerine gelene kadar bu şarkıyı dinlemek

7 yorum:

  1. canımmmm,
    ben de pek rahatsız uyudum akşam
    kabus gördüm resmen
    bazen oluyor, insan birşeye takıyor uykusu kaçıyor
    ya da mide ağrısı,
    müzik ruhumu dinlendirdi teşekkürler
    dışarıda beyaz örtü var Ankarada da
    soğukkkk
    üşümekten korkuyorum
    hah hah hah
    çocuklar kar yağsa okullar tatil olsa
    diye çok beklediler :)))
    güzel bir hafta diliyorum sana

    YanıtlaSil
  2. hayret, ben de sık sık uyandım.. kar var mı diye bakmak aklımın ucundan bile geçmedi haliyle, ama o bize sürpriz yaptı :)

    Uykulu hissediyorum ben de :((
    2. kahveme güveniyorum artık :)

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Ben seni izlemeye nasıl alacağım gibisinden bir soru sorsam, çok mu acemilik etmiş olurum???
    Daha önce de bakmış, bulamamıştım.. Bu işlerin tekniğinden de çok anlamıyorum..
    :(

    YanıtlaSil
  4. Pazartesi sendromu olmasın bu? Hafta sonunun yorgunluğu çıkıyor galiba. Çabuk iyileş, hayat dolu yazılarından yoksun bırakma bizi.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Ne oldu ki acaba?
    Dikkat et kendine Lale'cim.
    Geçmiş olsun çok :(

    YanıtlaSil
  6. yorgunluk, belki biraz nazar.
    Önce maşallah çekelim kem gözlerden esireyelim.
    Anlaşılan dün akşam hepimiz için sancılı geçmiş, allah hayırlara getirsin.Yolun sonu bahar olsun.
    sevgilerimiz seninle çok öptüm.

    YanıtlaSil
  7. Hayırdır, bu sıkıntılar inşallah. Çok güzel geçsin bu haftanız

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))