Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

26 Kasım 2010 Cuma

akşam akşam


Biz bu akşam firar ettik Kızımla, küçükken de dediği gibi yağmur yağmur yürüdük Kadıköy akşamında... Alkım'ın altını üstüne getirdik, birbirimizi defalarca kaybettik , bulduk bazen yanyana geçiştik sonunda kasada buluştuk.

Bir sürü mağazaya girdik çıktık, Tanşas'da gezinirken Kocam'ın Tansaştan alışverişi hiç sevmediğini her zaman mızır mızır ettiğini hatırlayıp güldük... Marie Antoniette figürünü yine bulamadık... Benim şişman mayolu gözlüklü kadını da:)) Bir bulayım resmini çekicem size... Bir tek D&R ve YKM lerde satılıyormuş inatçı toptancı sonunda söyledi gıccık...Ama oralarda da artık Aralık ayına kadar yok diye keyifle söyledi:))Neyse aralık ayı geldi...

Bambi'de akşam kayıntısı yaptık... Resimler oradan... Bambi'nin tostu ve çayı üzerine tanımam tavsiye ederim... Taksim'de ki Bambi ile de aynı kalitededir. Test ettim onayladım.Kitap Avalonun Sisleri...Marion Zimmer Bradley... Amaç Elif Şafak'ın Firarperestti ama bilmem neden elime alıp bıraktım...

9 yorum:

  1. Önünüzdeki kitap bana buradan bir hayli kalın gözüktü nedense.
    Kaç yaprak acaba?
    Alsam okumaya sabrım yeter mi?
    Hazır evdeki kitapları okumaya fırsat bulabildim mi?
    Gibi sorular üşüştü beynime şu an:)

    YanıtlaSil
  2. Firarperest'i bugün ben de elime alıp bıraktım, Elif Şafak okumaktan bıktım sanırım. Aşk'ı da okumamıştım zaten. Bir yazar çoksatanlar arasına girince ben soğuyorum galiba:))
    O tuğla kitabı Naziş mi aldı? Taksim Bambi'de kaşarlı döner dürüm yiyip atom içmiştim, tadı hala damağımda. Ayrıca Lale diyetteki kadına bunlar söylenir mi, ohş ağzımın suyu aktı:)))

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel yapmışsınız, keyfiniz bol olsun :)

    YanıtlaSil
  4. ana-kız muhabbetiniz keyfiniz bol olsun:)) sevgilerimizle

    YanıtlaSil
  5. Oooh ana kız güzel oluyor böyle :)pazar da benim var yine özel :)Lale o ne kadar kalın bir kitap yani insanın eli tutmaz yaaa ;) çoook öperekten keyifli haftasonlarıııı...

    YanıtlaSil
  6. Aksine ben de Firarperest'i çok beğendim.
    Roman değil deneme ve çok kolay okunuyor, ya da o an için bana iyi geldi kitap.
    Alkım'ı çok özledim bu rada Kadıköy'ü de Lale'cim, sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  7. Ben de diğer okuyucular gibi kitabına takıldım doğrusu :)
    O kalınlıkta bir kitaba benim hem sabrım hem de gcüm yetmezdi sanırım...
    Kitapla ilgili yorumlarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. o kitabı 5 ciltten yapmalılar anca taşıyıp okuyabilirim ben :)

    elif şafak'ı alsam mı diyorum ama bugün kitapçıda elime alınca karar vereceğim.

    istanbul hatırası bitti şimdi hangi kitaba başlasam düşünüyorum var mı öneri?? keyif evi okundu mu?

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))