Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

8 Eylül 2010 Çarşamba

mis gibi tertemiz evimle,
ütülemeye üşendiğim kırışık tüllerimle( belki sabah ütülerim, belki de sabaha kadar açılır dimii)
etli nohut yahnimle
düğün çorbamla
tavuklu pilavımla
mercimek salatamla
patlıcan ezmemle
hazır kuvvet dondurucuda bekleyen köftelerimle
zeytinyağlı barbunyamla ve yedi mahalleye yetecek kadar güllacımla
ve yeni boyanmış saçlarımla
acıyan serçe parmağımla
kızlarımın , misafirler gelene kadar bitirmeyeceğini umduğum çikolatalarımla,
ben hazırım bayram, gelebilirsin artık...

13 yorum:

  1. İyi bayramlar Lale abla.
    Kayseri'de bayram sabahları nohut yahni yenilir siz de de mi var aynı adet, bizim yahni de hazır

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Lale Hanım,
    Mahcub oldum valla.
    Bizde sadece 3 çeşit..:)
    Güzel Bayramlar olsun inşallah hepinize.

    YanıtlaSil
  3. Döktürmüşsünüz vallahi! Ağzım sulandı o enfes yemekleri görünce...

    İyi bayramlar tekrar, neşe dolu günler.

    YanıtlaSil
  4. Lale'cim iyi ve neşeli bayramlar canım, sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. oooohhhh mis gibi ev süper yemekler bizde bu bayramı sizde geçirmek istiyoruuzzz
    nice sağlıklı mutlu bayramlara
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. İyi bayramlar Lale ablacım. Mutlu bir bayram olsun. İşin içinde sen olunca başka türlüsü zor zaten :)

    YanıtlaSil
  7. Nice bayramlar sevdiklerinle Lalecim öpüyorummmm.Yakın olsaydın gelirdim valla bu listedekiler kaçırılır mı :)

    YanıtlaSil
  8. bu bayramın huzura kapı aralaması dileği ile..
    nice bayramlara..

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı bayramlar, menü süpper :)

    YanıtlaSil
  10. hayırlı bayramlar canım
    benim yahni pilav dün gecenin menüsüydü ama ne yalan söylüyeyim ev ahalisi beğendi ama ben annemin tadını yakalıyamamışım:)
    bu bayram kayınvalide bendeydi ve bayram bizde oldu çok güzel bayram kahvaltısı yaptık,yemeklerim bir gün önceden hazırdı sadece pilav pişirdim,sağlıcakla güzel bayramlara inşaallah.

    YanıtlaSil
  11. Etli nohut yahnisi........OYYY oy!
    Bayram şekerinden geçtim ama likörden bir yudum ve yahniden bir çatal alabilseydim keşke. HAYIRlı bayramlar tüm hanene, sevgilerimle.

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))