Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

19 Temmuz 2010 Pazartesi

İstanbul'dan bir Zuz gelir Amasra'ya

Biz o kadar anlatık ki Amasra'yı , sonunda Zuz dün gece saat bir de otobüse atladığı gibi soluğu bu sabah Amasra'da aldı...O'nu karı koca terminalde karşıladık...E biz Amasra!lı olduk ya:))) Eve gelirken de garılaaa pazarından mis gibi domatesler biberler , köy yumurtaları aldık...ev de hazırlayıp doğruuu deniz kıyısındaki parkımıza kahvaltıya gittik... Sonrası deniz faslı... akşam tekrar Ağlayan Agaca gittik...Zuz'a göstermek için, sonra da Canlı Balık Mustafa Amcanın Yerinde Rakı balık olayına girdik... Denizin içinde yiyorsunuz yemeğinizi neredeyse ...
Gece yarısı tarihi Çekiciler Çarşısında gezme... Amasra'yı yarımada yapan köprü üstündeki kapıda dilek taşı atma sonrası nihayet eve varış...
Yarın ki program ÇAKRAZ...ama anlatılacak daha koca bir BARTIN günü var , Ağlayan Ağacın hikayesi var... Fatih Sultan Mehmet'den beri cuma namazına mimbere kılıçla çıkan hoca hikayesi var ama onları geniş geniş anlatmak istediğimden İstanbul dönüşüne bıraktım...

Bizden haberler şimdilik böle böle...

7 yorum:

  1. Sefanız olsun Lale'cim,öptümmm.

    YanıtlaSil
  2. kankimmmmm
    süpersiniz ailece siz,
    zuz'un atlayıp gelmesi de harika olmuş
    ne kadar güzel
    iyi tatiller
    keyfini çıkarıyorsunuz
    sefanız bol olsun

    YanıtlaSil
  3. ne güzel yapmış Zuz :):)

    ailecek pek güzelsiniz :):)

    öpüyorumm

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Lale abla ,ailecek hüzel bir tatil geçirmenize sevindim keyfiniz bol olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Lale abla ,ailecek hüzel bir tatil geçirmenize sevindim keyfiniz bol olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  6. anlaşıldı çatlatacaksın beni Laleciğim. Nasıl deniz o, nasıl masa o? şahane...gerçekten keyfnin artarak devam etmesini can-ı gönülden diledim ben. çok çok sevgiler...ve herkeslere selamlar.:)

    YanıtlaSil
  7. haha sen şükret zuz gelmiş.. ben de gelebilirdim ..
    =)

    tadıyla geçsin lalem keyifle geçsin tatil..

    atalet

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))