Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

20 Ağustos 2009 Perşembe

bu kez söz resimler de

Cancan Fazıl Say'a rakip olma yolunda hızla ilerlerken

Korudan gece , Boğazın karşı yakası, Resim bizzat benim tarafımdan çekildi.
Sonunda , dantel ayraçların resmnini çekebildim. Lila renklinin ucundaki motifin iğne oyası olduğunu da belirteyim. Her ikisinin de türlü renkleri kitapların arasına yrleşti bile.Bunun yapan ellerin sahibini yanaklarından öptümm

13 yorum:

  1. merhaba Lale,

    Blogunuzu su andaki isim dolayisi ile kaliforniyadan takip ediyorum. Kitap ayraclarini cok begendim. Nasil oruyorsunuz? Tig ile mi? ornekleri nasil bulunabilir? kac numara tig , nasil orulecek, detayli yazar misiniz? cok hos bir fikir..kolalayip mi kullaniyorsunuz? cok kucukken elime tig almisligim var ama bir daha elim degmedi..detayli yazarsaniz bahane ile yeniden baslarim belki:))

    YanıtlaSil
  2. Arada resimlere de söz vermek lazım..yerim ben onun piyano çalışını :)eh ayraçlarını güle güle kullan yapanın da eline sağlık..elimde ki bitsin Katre-i Matem'e başlayacağım..sevgiler çoook sıcak Alplerden...

    YanıtlaSil
  3. cancan fazıl say'ın sarı versiyonu olabilir. çalarken aldığın keyif resimden dışarı çıkacak yahu :)

    YanıtlaSil
  4. herşey çok güzel
    bak Amerika dan taliplisi bile çıktı ayraçların
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. Ağaç yaşken eğilir derler ya:))

    Bol ayıraçlı,bol okumalar..
    Öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar. Öncelikle meslektaşımın işe başlamasını kutluyorum. Hayırlı uğurlu olsun. Hepinizin Ramazan' ı hayırlı olsun. Nicelerine sağlık ve mutluluk içinde kavuşabilmeniz dileğiyle, sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  7. Ayrsçlsrın yapılışını soran arkadaşa; Ayraçları bern yapmadım ama sizi yapan arkadaşa yönlendireceğim. Teşekkür ederim ilginize

    YanıtlaSil
  8. yüreğim seni çok sevdi romanının yorumunu bekliyorum abla... son yürekler ölür bayagı bir kötü geldi bırakmak zorunda kaldım...
    ayrıca ayraçlarda yakıyoooooooo

    YanıtlaSil
  9. yüreğim seni çok sevdiyi sevmiştim ben. Tanıdık birsürü birşey vardı içinde :):)

    Can'ın resmine bayıldım.
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  10. süper resimlerrrr cancan da ne gzüel çıkmış maşallllah.hayırlı ramazanlar diliyorum lale ablacım.

    biliyorum çok oldu ama vaktiniz olursa mim var.3 tane en beyendiğini seç.öpüyorum sevgilerimle:D

    YanıtlaSil
  11. iyi kitaplarda kullan.. lale..

    hızını.. keyfini.. kitap ayraçları bile kesmesin.. duraklatmasın..

    atalet..

    YanıtlaSil
  12. kankiii,
    can çok şeker yahuuu
    onun yanaklarından benim için de öp lütfen
    senin ayraçlar da konuşuyor hani
    süslü kadına süslü ayraç
    yakışır :)

    YanıtlaSil
  13. Cancana bayıldım çok şekerr çook :)

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))