Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

20 Şubat 2008 Çarşamba

kar yolları kesti

Aynı başlıkta olduğu gibi kar yolları kesti de ondan kaç gündür gelemedim yazamadım desem:))
Kar yağınca bir de okullar tatil olunca herkesler ev de oldu tabii. Üstelik kocam ve Zuz da kendilerine kar tatili verdiler.
Her fırsatta dışarı çıktık. O tipi fırtınalarının hiç birini kaçırmadım, gece ve gündüz. Kitabımı okudum, baharatlı kurabiyeler pişirdim. Perdeleri açıp , elim de likör bardağı karı izledim. Niye likör derseniz, bu özel ev yapımı bir likör. Kocamın arkadaşı Garo tarafından yapıldı ve hediye edildi bize. Kuşlara yem verdik. Hatta gamze akşam yemeği için yaptığım bulgur pilavını bile yedirmiş kargalara.Karı-koca filmler izledik. Kızlar dışarı çıkınca kocam onları aradı- çabuk eve dönün, fırtına çıktı dedi. Ne hikmetse onların olduğu yerlerde hiç fırtına olmadı:)).İşte böyle geçti bizim ev de karlı günler.
Bu gün tiyatro günüm, gideceğimiz oyunun adı ''BERNARDA ALBA'NIN EVİ''.Dokuz kişiyiz. Ayda iki kez gitmeye başladık. Ama bilet bulmak çok zorlaştı. O yüzden biletleri bir ay önceden alıyoruz. Eskiden DeveKuşu Kabare nin oyunları oynardı böyle kapalı gişe. İki ay önce falan bilet alırdık. Şimdi tüm tiyatro salonları bu durum da. Neyse gittim ben. Tiyatro dönüşü görüşürüz artık....

15 yorum:

  1. yorum da 1. oldum mu ki acaba?
    tadını çıkartmaya çalıştık kar'ın
    sizin kar izlemenizde pek hoş olmuş yani..Ev yapımı likör de aklım kalmadı dersem yalan olur :)Neyliydi acaba?Tiyatro biletlerinin bulunamamasından memnun oluyorum ben ,yer kalmamış olduğunda büyük mutluluk duyuyorum,
    umarım daha çok giden olur ..
    iyi seyirler ,sevgiler
    Balkahve

    YanıtlaSil
  2. kar yağdı
    ve eridi

    geriye kar suyuna bırakmak kaldı gemilerimizi

    :)

    YanıtlaSil
  3. Kar gitti pisliği kaldı... yollara dökülen özel solusyondan mıdır nedir,arabalar sabah akşam yıkanıyor, paçalar her akşam fırçalanıyor,saçaklardan akan kar suları yüzünden cadde ortalarında yürüyor insanlar..Bursa ise pırıl pırıl güneşli bugün.Tiyatrolara bu kadar rağbet olmasıda harika ...iyi günler

    YanıtlaSil
  4. Tiyatrolarin tekrar ragbet gormesi ne guzel...belki de ulkede iyi seylerde oluyor lale abla ne dersin?

    YanıtlaSil
  5. tiyatrolar için sevindirici bir haber ozaman

    YanıtlaSil
  6. BENİM DE KAR YAĞSADA HER YER TATİL OLSAMI DİYESİM GELDİ
    LİKÖR KISMINI ARTALIM BENİM İÇİN
    GERİSİ TÜM ŞABLON BANA UYAR:))))))
    ALLAH İÇİNE SİNDİRSİN
    SAĞLIKLA TADINI ÇIKARIN
    KENDİNE İYİ BAK
    BEN BU BİLET BULAMAMANIZA PEK BİR SEVİNDİM:))))) DEMEK BİRİLERİ GİDİYOR ARTIK
    O KADAR KORKMAYALIM MI Kİ, YAKINDA SIRF ERKEK TİYATROLARI OLACAK DİYE?

    SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  7. tiyatro bileti bulmak zorlaştı demek aslında bu iyi haber ne güzel tiyatro sevenlerin sayısının artması...sevgiler bıraktık..

    YanıtlaSil
  8. Lale ablacigim anlatimin her zamanki gibi cok güzel,sanki senin günlügünden bir sayfa okudum.her günün böyle nese mutluluk icinde gecsin.
    Burdada tiyatroya türk sinemalarina ilgi artti,tiklim tiklim doluyor.
    sicacik sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Kankiiii!!!
    sabah sabah çok mutluyum,
    Ne oldu boncuk mu buldun?
    diyebilirsin
    neredeyse 1 aydır bekliyordum
    Sumru Yavrucuk Röportajı'nı yapmış ve ona bakması gerekiyosa düzeltmesi için göndermiştim
    malesef yoğunluktan bana dönemedi,
    bugüne kadar bekledim
    sabah mail aldım gazeteye gönderdim
    umarım haftasonu yayınlanır
    haberdar ederim seni
    kankimle paylaşmak istedim
    öptüm seni :)))))

    YanıtlaSil
  10. ne güzel işte Lale bilet bulamamak
    demek millet uyandı.
    yaşasın tiyatro...

    YanıtlaSil
  11. kar yağması iyi oluyor ya
    evde aileyle beraber takılıyorsun:)
    bu arada pasta kelimesine takıldı benim gözlerim bende isterem pasta

    mutlu haftalar ablacığım

    YanıtlaSil
  12. yav bıyıklı üç ay kursa gitti. evin her işi bana yüklendi. zaten pösteki sayıyordum.şimdi tamamen işin içinden çıkamıyorum. sayfalarınıza uğrayamıyorum affola.
    sabah ptt ye ödeme yapmaya gittim. karlara bata çıka yeni döndüm.
    sevgiler karlı memleketten
    solist

    YanıtlaSil
  13. Laleeeeeeeee!!!
    kırmızı alarm acil durum!!!
    mail yolladım...

    YanıtlaSil
  14. YA�ASINNNNNNNNNNNNNN
    bu g�n cumaaaa haftanin beklenen g�n����
    mutlu sagl�kl� huzurlu a�k ve sevgi dolu g�zel bir hafta sonu diliyorummmmm

    YanıtlaSil
  15. Sana çok imrendim ne güzel tiyatroya gidebilmen,oyunu anlatırsın artık bizim gibi gidemeyenler için.Likörün tarifini benim için alabilir misin belki biz de deneriz ev yapımı likörü.Burada da kar yağdı evin önü biraz eğimli olunca bizim sitenin bütün çocukları apartmanımızın önünde kaydılar ee biz de tabii hele benim ufklığı bir görsen kendini aştı çocuk yüz üstü bile kaydı yani:))
    Sana ve tüm ailene mutlu haftasonları diliyorum iyi bak kendine öptüm.

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))