Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

2 Ocak 2008 Çarşamba

yeni yıl da ilk yazı ve Beyoğlu gecesinden resimler

Evet nihayet resimlerin bir kısmı geldi. Nalan Dubai ye vardı ve resimleri gönderdi. Sıra Nurdanın Ağvadan dönmesinde :))

Peripetie de kahve içerken

veeee Nevizade - Boncuk , henüz dağılmamışız, çalgıcılar masamıza gelmemiş. Sanıyorum o resimler Nurdan da.
Benim karşımda oturan da bu da Nevizade -Boncuk da . Yanımda oturan Nalan, karşısında Zuz , mor atkısıyla zeya ve benim karşımda oturan Nurdan.
***************************************************************************************

Yeni yıl yazısını nihayet ekleyebiliyorum. Son Beyoğlu gecesinde kalmışım. O gece kızlardan ayrılınca ben eve dönmedim,baktım saat bir hayli geç olmuştu. Şimdi evdekiler yatar , bende kahvaltıya onlara yetişirim dedim. Cihangirde oturan kuzenim Güllüye gittim. Zuz ve Zeya beni yarı yola kadar bıraktılar. Gittim ki kuzen Fato da orda , beni görünce O da orada kaldı. Gecenin dördünü bulduk. Sabah kalktım kafa ambalaj gibi. Tüm günüm öyle geçti. Ertesi gün de yeni yıl sofrası hazırlıkları.
****************************************************************************
Yeni yılı evde karşıladık . Çağıran arkadaşlara yemekten sonra uğrarız dedik ama ona bile üşendik. Nazlı zaten arkadaşlarıyla idi. Bu tür geceleri evde geçirmeyi seviyorum. Var öyle bir anımız karı koca. Bi kez taaa Antalyalara gittik. Yılbaşı gecesi klüpte millet eğleniyor. Bizim canımız bir sıkıldı. Onikiye kadar zor dayandık. Bizimkiler toplanmışlardır, ne yapıyorlardır falan vaziyetleri. Az kala kocam başlayacaktı anamın gözlemeleri falan demeye ki kalktık. Garsonlar falan peşimize üşüştü bir şey mi oldu, memnun mu kalmadınız diye. Evimizi özledik dedik. Öle işte .
************************************************************************************
Biz hastayız bi de. Nazlı bronşit raporlu evde. Benim geceden midem bulanmaya başladı. Sanırım üşüttüm. Ama midem bulana bulana yatakta bir film de izlemeyi ihmal etmedim. ''Aşk her yerde '' Güzeldi. Geçen yıl ya da önceki yıl sinemalarda oynamıştı.
Filmin Konusu:Günümüz Londra'sında Noel'den iki ay önce yaşanan farklı olayları izliyoruz. Ve filmin amacı insanaların yaşamında aşkın kapladığı yeri göstermek. Hatta pek çok karakter arasında başrolde aşk'ın olduğu bile söylenebilir. Başkanlar, rock yıldızları, sıradan insanlar; hepsinin ortak bir özelliği vardır: Aşkın komik, hüzünlü, saçma yanıyla bir kez de olsa kaşılaşmışlardır.Bu filmi izlemeye gidenler, tam 10 tane filmle ve onlarca aşkla karşılaşıyorlar... Yönetmen: Richard Curtis Senaryo: Richard Curtis Oyuncular:Bill Nighy (Billy Mack)Gregor Fisher (Joe)Colin Firth (Jamie)Liam Neeson (Daniel)Emma Thompson (Karen)Keira Knightley (Juliet)Hugh Grant (Başbakan)Laura Linney (Sarah)



19 yorum:

  1. sen yeni yıla evinde girsende eğlenceni önceden yapmışsın ?
    iyide etmişsin...
    fotoğraflarda dağılmamışsınız dah, hatt apek bir hanım hanım oturduğunzu bile söylenebilir. öyle sürmedi sanırım:))))))))))
    bu arada hepinize ayrı ayrı gelmiş geçmiş olsun.
    şimdi herzamankinden daha çok birki çaylarına ihtiyacın var. bronşitle birlikde öksürük için soğan kaynatıp soğanları ez suyu ile birlikde bal karıştır içir. test edildi çok iyi yumuşatıyor. içebilirse tabii...

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Bewn boynumu her reismde farklı sistem korumuşum :):):)
    Yılbaşı gecelerini ben de evde geçirmeyi severim. Bu sene bizim ev gece klübü gibiydi o ayrı :):)
    Geçmiş olsun hepinize :)Havalar soğuk kendinize iyi bakın
    Öpüyorum :):)

    YanıtlaSil
  3. Lale ablaaaa, evde coraplarimi giydim , sicak su torbami isittim hatta simdi de mantar corbami yapiyorum:)

    Gecmis olsun, ben de bronsit olmustum, biraz dikkat etmek gerekiyor.Beni o gun nevizade de gordun, oyle sigarali ortamlari pek sevmez bronsit ama efendi bir hadtaliktir , kendine iyi baktin mi hic uzmez seni:)

    Sen yorulmus olmalisin, bizim geceden sonra ertesi gecede gec yatinca vucudun "azicik dinlen "sinyali vermis demek ki...

    Zuz'a selam soyle bu arada:)

    YanıtlaSil
  4. Ohh..ne güzel eğlenmişsiniz, bu arada geçmiş olsun, dikkat edin kendinize, sevgiler bizden

    YanıtlaSil
  5. ban onca antibiyotiğe iyileşmedim,aktardan aldığım zencefilli dut pekmezi geçirdi köpek öksürüğümü..:)(valla aynı öyle öksürüyordum...)
    ev gibisi yok, her zaman ....
    kalıbımı basarım yok...

    YanıtlaSil
  6. ay ay ay !! yakiyorsunuz :)) pek bi guzel cikmissiniz hepiniz :) kazaginiza bayildim, ama ondan otesi muhabbete ... ay cok kiskandim yaaaaaaaaaa (bu kismini Avrupa yakasi Sahika gibi alalim) ay cidden yaaaaaaaaaaa ...

    YanıtlaSil
  7. Kankiii!!!
    Süper buluşma gerçekleşmiş,
    Kıskanmadım desem yalan olur,
    Geçmiş olsun sana,
    Aman kendine dikkat et,
    Kar var Ankara'da bu sabah,
    Mutlu olduk,
    Ben kar'ı seviyorummmm
    Evde kalmak yılbaşında daha keyifli haklısın :)

    YanıtlaSil
  8. lalezar

    kimi ömürler lale bahçesidirler
    kimi ömürlerse düş bahçesi

    düşlerin hep ışıl ışıl olsun böyle gözbebeklerin gibi

    kardeşin temel

    YanıtlaSil
  9. Nasıl imrendim bak yaaaa..nasıl kaynattınız kimbilir;)
    Nazlı ya,zencefilli bal tavsiye olunur yazmıştım sana daha önce,sevgilimde işe yaramıştı.)
    öptüm...

    YanıtlaSil
  10. Lale abla;
    Bozacı geçiyor şimdi aşağıdan, annemde yok hazır bir koşu alsam mı:):):)
    Boza sayesinde tanışmamızı kutlarım hem ...
    Sevgileer

    YanıtlaSil
  11. LALE abla öncelikle yeni yılını kutlar hepinizi kocaman kucaklıyorum...yeni bir işe girmemden dolayı uzuncaaaaa bi zmandır sana uğrayamadım sorry..işten geç geliyorum geçte ne ama akşam 21,00 buluyor anca yemekti memekti bazen oturamıyorum bile pc.ye anca gelenler olduysa 3,5 kişiye gidebiliyorum..sizin yeriniz farklı biliyormusun...yeni yılda hayallerinizin gerçekleşmesi dileğiyle

    YanıtlaSil
  12. mutlu hafta sonlar� :)))

    YanıtlaSil
  13. Oh ne guzel arkadaslik, allah bozmasin ablacim, yeni yil size mutluluk saglik ve huzur getirsin, hersey gonlunuzce olsun,

    YanıtlaSil
  14. bu günler seninde sanırım çok yoğon. ama nasret hocanın karısı misaliolsun senin yoğunlukların. yani en azından ben öyle diliyorum...
    ben hala kızını merak ediyorum. bir nezleyi 2 hafta taşımış biri olrak dikkat edin kendinize
    bak şimdi kar marda geliyor akşam haberlerde dinledim. bu gün istanbul da kar var...

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. merhabalar ablacığım
    .öncelikle geçmiş olsun
    ALLAHTAN acil şifalar diliyorum.
    umarım bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz.ablacığım fazla yorma kendini istanbulu yeniden fethedeyim derken:)))
    mutlu hafta sonları ablacığım

    YanıtlaSil
  16. Kankiii,
    kar gece yağmış ankaraya heryer bembeyazdı,
    şimdi açık bir hava var,
    yağsa da şöyle lapa lapa
    izlesek,
    sen sayfana bir c box eklesene
    selam verip geçerim,
    günde kaç kez uğruyorum sana bilemezsin
    merak ediyorum şimdi bişi ekledin mi acaba diye :))

    YanıtlaSil
  17. Güzel hanımlara selam ediyorum,selam.

    Eğlendiğiniz,keyif aldğınız belli.
    Nerden mi? Gözlerinizden.

    Bol olan dostlukların,kıt ulaşımlarında "İyi bir iş" çıkarmışsınız.
    Tebrikler ve saygılar.

    YanıtlaSil
  18. ben sığamadım istanbula..
    içime de sığamıyoduk zaten.. tam olduk..
    kırklareline gittim.. yılbaşı için..
    yıldızlar varmış..
    hala..
    onu farkettim..
    köpüşler sevdim..
    bebeler..
    şarap içtim..
    yürüdüm hemen yeni yılda.. gece temiz havada..
    bi de..
    ilk dört saatinda yeni günün..
    sohbet ettim gençlerle..
    yeğenler oğullar..
    genceldim hafifledim..
    dinlendim..
    ama sürmez.. biliyorum..
    hemen bişe ler oldu zaten..
    lalem dilara 45 in ooluşu askermiş.. biliyo muydun..
    zor zamanlar..

    resimler iyi ki çıkabilmiş..
    yanmamış..
    =P
    pek güzelisiniz..pek havalı..
    azalmasın sevginiz.. keyfiniz de..
    ine çıka ama hep ortalamanın üstünde olsun..

    hatırla sevgili izlerken kulakların çınladı mı senin dün..
    ay o buzlu yollarda..
    şiir okuyan saftirikler ay..
    bizden büyükler diye.. biliyolar sanıyoduk..
    şimdi biz onlardan büyük olduk
    alasım kolumun altına..
    kazağımın içine saklayasım var..

    ne kadar küçük yaşta onurlu olmayı öğrenmişler..

    ne kadar karmaşık işler bunlar..
    aynı yıllarda bi başkası aynı kamplarda.. ne farklı emeller için çalışmada..
    o da o zamanlar bunlar gibi saf mı ki..
    yoksa..
    o doğdu doğalı hesapçı hileci mi..

    of ya..
    kara bakiim ben..
    kara..


    atalet

    YanıtlaSil
  19. ne zamandır yorum yazıyım diyorum. yazıyım artık: cok tatlısınız bir dahaki sefere ben de geliyorummm

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))