Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

7 Ekim 2011 Cuma

perşembe

Bu gün İstanbul'un işgalden kurtuluş günü olduğu için okullar tatildi ve kızlar evdeydi. Kurtuluş gününü fetih günü olarak karıştıranlarda facebook ve twetter de baya bi hoşluk ve boşluk yarattılar:))

Hava çok güzeldi ama Naziş yarın akşam hafta sonu gezisine gittiği için Gamse kendini çok yorgun hissettiği için ve de Zuz'da kızlar madem evde hadi ben de geleyim dediği için evcek evdeydik. Tabi bu ev hallerinin bir ucu bana dokunur hep. Dün akşam Kanuni ve Hürrem'i izlerken sardığım koca bir tencere zeytinyağlı yaprak dolma , fındık fıstık gibi çerez niyetine gitti... Tavuk göğsünün çikolatalısı mı ? olur diyen Zuz, durmadan hadi tatlı yiyelim dedi... Yoğurtlu kırmızı ve yeşil biber kızartmalarım makarna yanında götürüldü ve bulaşık makinesi haldır haldır çalıştı...Şimdi Zuz evine gitti, kızlar yattı, koca yine buldu bir tartışma programı ben de tarçın çayı yaptım bu kez kendime artık akşam saatlerinde çay ve kahve içmiyorum.

Bu yazıyı yazdıktan sonra yeni bir kitaba başlıyorum. Sakın Kımıldama adı...Margaret Mazzantini'ye ait... Daha önce Sen Dünyaya Gelmeden adlı kitabından burada çokça söz etmiştim. Bu kitap filme de alınmış. Önce kitabını okuyayım sonra filmi araştırayım bulayım ve bir film bir kitap şenliği yapalım... Ha bu arada Kitap Okuyan Kız da yeni yazım yayında... Daha önceki yazımda beni yalnız bırakmadınız çok sevindirdiniz çok teşekkür ederim.

2 yorum:

  1. Asıl sen bizi yalnız bırakmıyorsun Lâle, teşekkürler sevgiler :))

    YanıtlaSil
  2. nasıll yalnız bırakırım, nasıl. hemen takipteyim.
    ben su an bu kadar cok okuyamıyorum, okumak ıcın zaman az ve secım yaparken ıyılerını secmem gerekıyor, yanı bol degerlı ozetlerınızı ve yorumlarınızı okumalıyım

    sevgıler

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))