Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

5 Eylül 2011 Pazartesi

aya gittiniz de n'oldu...


Yine gece yarısı... Kızlar okula başlasın normal hayatıma döneceğimin tesellisi içindeyim...
Yazı yazmak gibi bir niyetim yoktu ama kitapta okuduğum satırlar beni yazmaya itti...Hangi kitap demeyin beni utandırmayın...bayramdı, hastalıktı derken hala Çoluk Çocuk'u okuyorum...Böyle sevdiğim bir kitaba rastladım mı da tadını çıkaraa çıkaraaa okumayı bayılırım...Bir şarkı adı mı? geçti aç şarkıyı dinle, bir ressamın adı mı ? geçti hemen resimlerini bul bak gibi etkinlikler çerçevesinde okurum...
İşte bu akşam kitabın bir yerinde Patti dedi ki...her şey aya gitmekle başladı...Ay uzak, büyülü bir şiirdi...Şimdi orada insanlar yürüyor... tanrıların incisinin üzerinde lastik izleri var... Aynı duyguları Kız Kulesi ziyarete açılıp, içine restoran , cafe neyin açılınca yaşamıştım... Büyüsü bozuldu, binbir efsaneye konu olan Kız Kulesi ayak altı oldu diye tırım tırımm etmiştim.Hala da gitmedim, haftada en az iki kez önünden denizden , karadan geçtiğim, yokuş aşağı koşsam kendimi önünde bulacağım yere... Ama Kızlar gitti ve çok beğendiler... Leylak Dalıcımla gideceğim... Hep karşıdan baktığım Kız Kulesine..bu kez Kuleden bakmak için İstanbul'a... En kötü yanı sanırım manzaranın içinde Kız Kulesini görememek olacak...

Tamam gece yayını sona erdi... yarın büyük gün İstanbul Leylak Dalı'nı ağırlayacak... Umarım güneş biraz kendini arka plana alır...rüzgar şöyle kibar kibar eser...ne de olsa misafir var... benim diz bir kalleşlik etmez, güzel güzel gezeriz, keyifli anıları ceplerimize doldururuz...

9 yorum:

  1. Bu kitabı okumayı düşünmüyordum valla kanıma girdin Lale'cim okuyacağım mutlaka.
    Leylak dalı ile bekliyoruz güzel anılarınızı paylaşmanızı.
    Sevgiyle kalın, iyi tatiller şimdiden:)

    YanıtlaSil
  2. lale hn.
    benimde elimde halen masumiyet muzesi , maalesef... bitmedi. vakit olmadı, oldugunda 2-3 sayfa okuyabıldım. 600'e yakın sayfası var. ve aslına bakarsanız bıtsın ıstemıyorum. bagımlılık, keyfını cıkarmak istiyorum. kız kulesının ıcı cok guzel. ozellıkle aksam uzerı gıdersenız gun batarken keyfı bır baska oluyor. hatta bu bayram dusunmustum, ama uskudara gelıp ayagımı dısarı cıkaramadım kalabalıktan
    sevgıler

    YanıtlaSil
  3. Kıskandım şimdi ama o dualara da eşlik ediyorum tabii :)Güzel güzel gezesiniz inşallah.

    YanıtlaSil
  4. ben de gitmedim daha .. =)
    senden okumak istiyorumilk izlenimi bakalım gitmeli miyim..
    keyifler olsun.. muhteşem ikiliye..

    YanıtlaSil
  5. kiskanmadim desem yalan olur, sefaniz olsun :)
    bari bizim yerimize de keyif yapin beraberce ;)

    YanıtlaSil
  6. Ben çok soğuuuk bir kış günü gitmiştim.. Karanlık, içimi karartmıştı restaurant kısmında.. Kule'ye çıktığımızda ise rüzgar bizi alıp götürecek gibiydi.. gözümü açıp da pek birşey görememiştim..

    Ama bu mevsimde özellikle gün batımında güzel olabilir..

    Ben de hep eski halini özlerim Kız Kulesi'nin hani bembeyaz olan halini :) sevgiler..

    Kitabı epeydir merak ediyordum, okumak farz oldu :)

    YanıtlaSil
  7. Kızlar,fıstıklar,size bol sohbetler ve keyifli zamanlar diliyorum. Tabi ki gelişmeleri ve son dedikoduları da öğrenmek istiyorum. Bizi postsuz bırakmayın :)

    YanıtlaSil
  8. kız kulesinden yorumlarını bekliyoruz lale ablacım...elimdeki kitap "suskunlar" dan sonra okuycam coluk çocuk u..kitapla ilgili yorumlarının iyi olmasına sevindim...kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ohhh sefanız olsun iyi gezmeler size
    kız kulesine benden selam götürün bayılırım ben de oraya
    ama ben de içine hiç gitmedin
    izlemek çok keyifli onunla istenbul manzarasını
    öpücükler

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))