Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

23 Nisan 2011 Cumartesi

23 NİSAN'DA BU BLOG BENİM...YANİ ÇOCUKLARIN


UNICEF ve TOHUM OTİZM sponsorluğunda, H&M ve TÜRK TELEKOM katkılarıyla bu yıl üçücüsü düzenlenen ;23 Nisan'da Bloglar Çocukların" projesi etkinliği için, bu gün bloğumu sekiz yaşındaki Emre Kurtuluş'a bıraktım.

Emre ile hiç tanışmadık. Resmi bana UNİCEF tarafından gönderildi.
Emre benimle ve de tabi ki bizimle; UNİCEF yararına Roche tarafından düzenlenen ''Geleceğin Yıldızı Sensin! Ne Olmak İstersin?' konulu resim yarışmasına katıldığı resmi paylaştı...
Emre Sporcu olmak istiyormuş. Umarım dileği gerçekleşir ve adını başarılı milli sporcularımız arasında görürüz...Ve Büyük Ata'nın; Spor yalnız beden kabiliyetinin bir üstünlüğü sayılmaz. İdrak ve ahlâk da bu işe yardım eder. Zekâ ve kavrayışı kısa olan kuvvetliler , zekâ kavrayışı yerinde olan daha az kuvvetlilerle başa çıkamazlar. Ben Sporcunun zeki çevik aynı zamanda ahlâklısını severim.Sözlerini kendine ilke edinir.



Bayramımız kutlu olsun...Dilerim,Kurtuluş Savaşında gücünün son damlasına kadar , savaşarak atalarımızın geri aldığı bu toprakları ve neredeyse yoktan yaratılan bu ülkeyi bir gecede satmaya kalkanlara karşı uyanık olup gerektiği gibi davranırız. Bir sakız uğruna kaç yıllık kurumların kapatılmaya kalkıldığı günleri de gördük sonunda...

23 Nisan kutlu mutlu umutlu olsun...

4 yorum:

  1. emrenin kimliğinde tüm çocuklara.. açık aydınlık bir yol diliyorum.. güvenli güvenilir bir ülkede.. diledikleri seçtikleri bir eğitim ..bir meslek.. bir yaşam.. diliyorum..

    atalet

    YanıtlaSil
  2. emre ne güzel anlatmış.Ben de emrenin kimliğinde tüm çocuklarımızın 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramını kutluyorum.neşe dolsun tüm çocuklar her zaman.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Tüm çocukların ve hepimizin bayramı kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  4. Hepimizin 23 Nisan Bayramı kutlu olsun. Emre'ye başarılar diliyoruz, Atamızın sözlerini ilke edinir inşallah. Son pargarafınıza da tamamen katılıyoruz.
    Umutlu bir 23 Nisan olsun hepimize...

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))