Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

11 Ekim 2009 Pazar

Bu gün pazar, Naziş'le evdeyiz. Koca iki aylık tatilin diyetini ödemek üzere iş de :))), Gamse okulda ,karnavalda.

Hava pırı pırl , koru yürüyüşü düşünüyorum eğer Naziş gelirse.

Neva bitti nihayet. Bu kitabı beğenip beğenmediğime karar veremedim ki az kitap da hissetmişimdir bu duyguyu.

Bab-ı Esrara başlayacağım bu gün, kocam beğendi, anlatma desemde sürekli anlattı tadını kaçırdı ama ne yapalım.

Hala kahvaltı etmedim, kahve içtim. Dün de öğlene kadar yatak keyfi yaptık , akşama kadar da kitap okuma, yeme içme günü yaptık Nazlı ile. -Anne kemiklerim bile dinlendi dedi.Gamse'nin dün de veli toplantısı vardı. Yani hayata atıldı ama hayat da O'na atıldı:)

Cancan'ı çok ama çok özledim. Ta çarşamba günü gelecek, burnumda tütüyor. Dün parkda bisikletli çocukların arkasından koşturmuş.

Babama telefon açtım gel artık dedim, havalar soğusun öyle dedi. Adam göçmen kuşlar gibi. Havanın sıcaklığına göre hareket ediyor:)))

iyi bir pazar olsun havanın şanına layık olsun.

15 yorum:

  1. :)))
    İyi haftasonları sizee..

    YanıtlaSil
  2. Lalecim koru yürüyüşüne beni de al, ne güzeldir şimdi oralar. Neva için ben de aynı duyguları hissetmiştim okuduğumda. Hatta "eh" olmuştu yorumum farkındaysan. İkinci kitabını da okudum onun da bundan farkı yok, aynı vicdan azabı durumları. Hiç okuyup gözünü yorma. Öptüm seni
    İmza: Acilde 7 saat geçirip akşamına düğünde göbek atan deli kadın:))

    YanıtlaSil
  3. Biz de yagmurlar basladi bugün yagmiyor ama hafif acik kapali durum mevcut :)koru yürüyüsüne bende katilsam..iyi pazarlar,sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. kimbilir ne güzeldir şimdi oralar tadını çıkarın iyi pazarlar bol güneşler

    YanıtlaSil
  5. ahhh koruu :)

    Valla Bab-ı esrar Kavimden sonra bana çok tek tüze ve tatsız gelmişti...Bakalım sen beğenecek misin ?

    ööptüümmmmm

    YanıtlaSil
  6. merhaba
    neva demekki okunmayacaklar listesinde yerini alacak :)
    hava bugünde çok güzeldi bu havaları iyi değerlendirmek lazım,
    sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  7. merhabalar blogumu ziyaret etteğiniz ve paylaşımlarınız için teşekkürler.Urfaya bekleriz,sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. :))) yaw bu dinlenme işini banada bir anlatsan yaw bu ev işleri hiç bitmiyoooo....

    YanıtlaSil
  9. bayıldım yan gelip yatıp kitap okuma durumlarına.
    Neva'yı çook eskiden okumuştum. Sadece mektuplu defterli bir aşk hikayesi hatırlıyorum. Öyle miydi?

    öpüyorum

    YanıtlaSil
  10. KEMİKLERİN DİNLENMESİ NE HARİKA BİRŞEYMİŞ BENDE İŞTEN AYRILDIĞIM GÜNLERDE YAŞAMIŞTIM. ŞİMDİ HEP DİNLENİK SANIRIM:)))
    BU ARADA BABAN SİZİNLEMİ YAŞIYOR ORDU YAMI GİDİP GELİYOR GELDİĞİ ZAMANLARI BİLİYORUM AMA DÜZENİNİ ANLAMADIM. HAVAYA BAĞLI O KESİN:)))
    GAMZEYE KOLAY GELSİN...

    SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  11. hayat herkese atlıyor mu ki?

    YanıtlaSil
  12. kankiiiiii,
    çok ttalı kadınsın sen
    okuyunca seni
    karşılıklı kahve içip sohpet ediyoruz snaıyorum
    gamseyi terar tebrik ediyorum iş hayatına atılmasına
    hayat da ona tıldı demişsin ya çok doğru
    öptüm seni
    neşeli ve bol kahkahalı bir hafta diliyorum sana

    YanıtlaSil
  13. İstanbul'da havalar pek güzel bizim Lale Abla evde durmaz ya hadi hayırlısı :))
    (Hakan&Korsan)

    YanıtlaSil
  14. Gamseyi tebrik ederimmm.Naziş'e de başarılar ve kolaylıklar diliyorum yeni eğitim öğretim yılında:) eşinize ve tüm aileye selamlar Lale ablacım.yarın can gelioo demek.benim için de öpermisiniz? sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. nasıl güzel hava vardı haftasonu yine bozulmaya başladı ama. Demek yarın Can can günü, iyi eğlenceler, koklaşmalar.

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))