Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

25 Ekim 2008 Cumartesi

hehehehehhehehehe

GEREKİRSE AĞACÇLARIN YAPRAKLARINA BİLE YAZARIM. BEN ŞİMDİLİK İSTEDİĞİM ZAMAN BURADA YAZAYIM AMA SİZ YORUMLARINIZI http://www.laleninbahcesi.blogcu.com adresimdeki bloğuma yapabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Neyin nesidir anlayamadim Lalecim,
    Blogspota engel mi varmis?
    Asagidaki Cay ve Simit baya bi gözümün icine girer gibi oldu.
    Neyse. Elbet birgün gelicez Istanbul`a.
    Sonsuz sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Diğer bloga yorum attım ama gittim, bilmem.Kızının doğum günü kutlu olsun. Bir şekilde yine bulşuyoruz dimi ama:))

    YanıtlaSil
  3. Ayrica kizinin dogum gününü kutluyorum Lalecim.
    Dün de bizde Nikah Töreni vardi. Oglum evlendi...

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))