Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

17 Mayıs 2016 Salı

Kara Kartal ole :)

Bugn evde olabilirim ama bugüne kadar oldukça hareketli günler geçirdim. 
Önce Gamsegamse'nin nişanlısı Haktan'ın iş yeri açılışı hazırlıkları ve açılış günü vardı. Vodafon yetkili bayii olarak iş hayatına atıldı. Bahtı açık şansı bol olsun.

Cumartesi günü açılışı yapınca pazar sabahı erkenden Üsküdar Balıkçılar Barınağında süper bir kahvaltı yaptık Ercü ve Banu ile...Burası Harem' de...Öğle saatlerine kadar kahvaltılığınızı götürüp , çaylarınızı orada içerek kahvaltı yapabiliyorsunuz.Allahım, bunu yazmadan önce çok düşündüm bize yer kalmaz diye :) 

Sonra Beşiktaş şampiyonluğunu ilan edince ben de  her ne kadar Galata Saraylı olsam da kocamın sevincine ortak oldum ve kutlama şenliklerine katıldım. Bugünkü aklım olsa o kalabalığın içine dalar mıydım bilmiyorum :)  Motorla Üsküdar'a büyük bir taraftar grubu ile şen şakrak geçtik ama ondan sonrası  tufandı. Bi de çoluk çocuk geçtik ve orada da Kocamın diğer BJK lı yeğenleri ile buluştuk. 


Yalnız bu meşale yakılmasının kesinlikle yasaklanması gerek. Astım krizi geçirenler oldu, ambulanslar giremedi. Zaten yolun bir şeridi kapatılmış yayaya açılmıştı. Neyseki çok büyük bir vaka yaşanmadan güzelce kutlandı. Biz kutlama yemeğini Beşiktaş'ta yiyemeyeceğimizi anlayınca Kadıköy'e geçtik. Kadıköy tıspıstı. :) Yemeğimizi yedik, yerken maçı izledik. Gecenin sonunda da Çaykur da çaylarımızı içip evimize döndük.Beşiktaşın şampiyonluğu kutlu olsun, darısı seneye Galata Saray'a olsun.

Eve geldiğimde de Gamsegamse çok istediğim bir kitabı almıştı, ayol daha ne olsun her gün böyle olsun.
İlk kez okuyacağım bir yazara ait, Kolombiya Edebiyatına ait bir kitap. Bi okuyayım, konuşuruz hakkında...
Adios...





4 yorum:

  1. Bende bir Galatasaraylı olarak kutluyorum Beşiktaş ve taraftarlarını..

    YanıtlaSil
  2. kankim damadın açılışı hayırlı uğurlu olsun
    your koca yı tebrik ediyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Profesyonel anlamda klima bakım hizmeti almak isteyenler klima servis danışmanlığında yerinde tespit ve çözüm hizmetlerinden yararlanabilirler. Deneyimi ve bilgisi ile bugüne kadar yüzlerce firma ve kişiye özel çözümler sunmuş olan klima servis, klima danışmanlığında rakipleri arasından sıyrılarak size en iyi hizmeti veriyor. Kullanmakta olduğunuz cihazınıza periyodik olarak yapılan klima bakım işlemleri ile gelecekte yaşayabileceğiniz sorunlar minimuma indiriliyor…
    http://www.klimaservis.com/
    #klimaservisi #klima #klimayetkiliservis

    YanıtlaSil
  4. Mitsubishi, Sigma, Samsung, General klima yetkili satış ve servis merkezi, klima modelleri, satış koşulları, bakım, onarım, yedek parça ve aksesuar hizmetleri.Daha fazla bilgi için lütfen internet sitemizi ziyaret ediniz.
    http://www.klima.com.tr/
    #klima #klimafiyatları #mitsubishiklima

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))